středa 10. března 2010

Uzavřete dohodu sami se sebou

Dnes nebudeme pokračovat v našem duchovním tématu o přítomném okamžiku z minula, jelikož ještě nejsem duchovně na takové úrovni, abych byl schopný vám o tom fundovaně říct další bližší věci, ale jakmile se budu cítit připravený, tak samozřejmě napíšu svoje poznatky.

Nyní bych se rád věnoval trochu jinému tématu. A tou je váš vlastní potenciál nemluvím teď přímo o byznysu, ale každý z nás má obrovské možnosti jak může růst ať už jde o mezilidské vztahy, poznávání sebe sama, byznysu nebo v práci.

Troufám si říct, že každý z nás může odvádět daleko lepší výkon než odvádí do teď. I já si uvědomuji, že mám svoje mezery a docela velké. Ale jak víme z minula, není důležité co bylo a co bude. Důležité je právě to co uděláte TEĎ.

A já bych s vámi a hlavně sám se sebou chtěl uzavřít dohodu. A doporučuji každému z vás, aby si sám sednul a chvíli se zamyslel na tím jaký život má do teď, kde by mohl dělat víc (ať jsou to sebevíc bláznivější nápady), jak by se chtěl chovat k lidem kolem sebe a napsal si vlastní dohodu, o tom, že už nebude plýtvat svýma božskýma schopnostma a bude tvořit věci a vztahy, které jsou mu hodné, a zaslouží si je. Protože věřím, že každý má v sobě trochu boha (panebože nekamenujte mě, nazvěte si to klidně jinak - strážnýho anděla, mé vyšší já,...) a má schopnosti tvořit svůj vlastní svět tak jak ho chce on!

Neříkám že to bude vždy jednoduché, občas se naskytnou nějaké překážky a důvody, které vás budou odrazovat od toho abyste skončili, ale když tohle přijde podívejte se na svou dohodu a řiďte se podle ní. Garantuji vám, že dřív nebo později do svého cíle dojdete.

Moje dohoda s mým vnitřním bohem:

  • Dostanu se v Oriflame na titul direktora do konce roku - vím, že mám rezervy v telefonování, práci se skupinou, pořádání meetingů a školení a také práci se svými osobními lidmi. Tyto rezrevy si uvědomuji a ode dneška budu dělat všechno proto, abych byl dobrým lídrem a partnerem v byznysu. BEZ VÝMLUV.
  • Budu na sobě tvrdě pracovat v osobním rozvoji a rozvíjet své fyzické tělo. Mám mezery v disciplíně při cvičení. Ode dneška budu každý den dělat něco pro své zdravé a dokonalé tělo a také budu každý den číst inspirující knihu nebo článek, který mě obohatí. A to každý den bez výjimek. BEZ VÝMLUV
  • Budu rozvíjet co nejhlubší vztahy s ostatními bez jakýchkoliv postranních úmyslů, vždy pouze s čistým svědomím budu říkat co si myslím a cítím. BEZ VÝMLUV

Jsem také vděčný za to co už mám a co jsem dokázal ať už je to můj starý notebook, který mi pořád skvěle slouží, moje starší ale milované Gčko (auto) na které nedám dopustit a nebo jsou to osoby, které mě obohatily a stále obohacují a věří mi a podporují mě (ať už je to táta, Evča, Máma a lidé z mého týmu). A nebo tak obyčejné věci, jako je to že mám oči a dobře vidím, mám uši a můžu poslouchat všechny ty úžasné zvuky kolem nebo že mám nohy a můžu chodit. DĚKUJI :)

A teď je řada na vás, nemusíte si dohodu psát stejným stylem atd., ale důrazně vás vyzývám, aby jste si ji napsali a dali na nějaké viditelné místo.

Žádné komentáře:

Okomentovat