čtvrtek 1. července 2010

Za úspěšným mužem hledej (úspěšnou) ženu...

Po delší době se opět dostávám k psaní s dalším impulzem nové energie, která pulzuje v mých žilách a má chuť se prodrat ven.
Posledních pár dní (týdnů) se ze mě vytratila veškerá motivace cokoliv dělat, protože i když jsem pracoval a dělal všechno co bylo potřeba, tak se výsledky nějak nedostavovaly a já pomalu ztrácel naději, že to půjde líp a začal jsem se spokojovat s tím co zrovna mám. Ovšem až do teď (resp. před pár dny přišel docela zlomový okamžik).

Zabrousil jsem opět na www.financnik.cz a začal si číst pár článků o obchodování s komoditami... A nějak se ve mě probudila touha to opět zkusit, ale taková malá, nevýrazná a bez síly prodřít si cestičku do podvědomí, abych o ní vůbec uvažoval.

Abych se ale už dostal k tomu co, je napsané v nadpisu :)
Zmínil jsem se o tomhle byznysu před kamarádkou u dýmky a najednou když sem viděl, že to v ní zajiskřilo a zajímalo by jí něco navíc, tak se mi ta myšlenka v hlavě začala objevovat čím dál častěji a daleko víc intenzivnější. A pořád mě provokuje otázka jak to udělat, abych vydělal 100 000Kč do konce roku navíc a mohl si s nima hrát v komoditách.

To jsem ale ještě netušil, jak to bude pokračovat prvních pár dní po tomto... Nějak jsme se dali víc do řeči právě s tou kamarádkou... a shodli jsme se, že už jsme chvíli úplně bez motivace cokoliv dělat...a přišli jsme k názoru, že se nám vždycky nejlíp dařilo buď ve vztahu a nebo těsně po jeho konci.

Ve vztahu, protože jsme měli jako motivaci být s tím partnerem co nejblíž a užívat si s ním života (což pravda čas od času něco stojí) :) A bylo v nás takový to, že nevyděláváme jenom sami pro sebe :) ale že tím pomáháme i někomu dalšímu ke štěstí :) No a na konci vztahu samozřejmě většinou protože si člověk řekne... Tááák počkej a já ti to teďka ukážu, o co jsi přišla ... Což je sice dobré ale má to jeden háček - nevydrží to dlouho.

Pokud si to teď čte nějaký osobní kouč, tak se mu možná zvedají vlasy hrůzou, jelikož teorie říká, že každý je nezávislý a nemá absolutně žádné omezení a potenciál má až do nebes a ještě výš...
Ovšem podle mě má tahle teorie jeden zásadní háček - sice máme neomezený potenciál, ale jak říká pan Covey ve svých knížkách - díky synergii se 1+1 nerovná 2... ale mnohem víc :) Takže ano, máte potenciál, ale v páru je ten potenciál milionkrát větší.

Nerad bych, aby tady teď všichni šli za každou cenu do vztahu:) ne každý vztah je takový, aby fungoval tak dobře :) A proto je potřeba hledat :) A můj názor je, že až to přijde, tak to určitě poznáte :) (někdy už toho člověka znáte, jenom jste neotevřeli oči :) )

Abych dopověděl jak ten příběh aspoň zatím končí... tak jsme se začali docela dobře provokovat, tak abysme našli svoje sny... hledali cesty, jak si na ně vydělat, hledali nové investice, nové příležitosti k výdělku... a věřím, že se nám to povede :) a těch 100 000 zvládneme i několikrát navýšit :)

Ostatně podobný postup nám už jednou zafungoval u odnaučení se kouření:) Ano, kouřili jsme, a postupně jsme během asi půl roku úplně přestali a už nám to ani nechutná :)) O metodě Kaizen, kterou jsme použili se rozepíšu v dalším článku (nejspíš na www.zivotbezhranic.cz)

Žádné komentáře:

Okomentovat