pondělí 22. března 2010

T. Harv Eker - Jak myslí milionáři

Tuhle knížku jsem si koupil docela nedávno když jsem měl v Brně čas a udělal jsem si procházku do knihkupectví.

Díval jsem se po víc knížkách, ale jenom tahle mě zaujala natolik abych si ji koupil. Nevím už přesně co, možná sem si sliboval nějakou spojitost s Myšlením k bohatství od pana Hilla.

Ale abych se dostal ke knížce samotné.

Je rozdělená do 2 částí...

V té první se dozvíme, co přesně způsobuje naše návyky a proč jsme finančně na tom místě kde právě jsme. A také se dozvíte jak tyto návyky přeměnit na nové a lepší, které vás dovedou tam, kde chcete finančně být. Za sebe můžu říct, že už během čtení této části jsem na sobě začal pozorovat změny, které se začínají v plné síle projevovat až teď.

Kdy jsem si dal dohromady plán jak odejít do důchodu ve 40ti letech a hlavně jsem dostal trochu jiný náhled na peníze a svoje výdaje.

V druhé části už se Harv zabývá několika klíčovými věcmi, které dělí chudé od bohatých. Pokud jste četli Bohatý táta, chudý táta od Robertka Kiyosakiho, tak budete s nějakými rozdíly už obeznámení z dřívějška. Harv ovšem přidává další a velice dobře je vysvětluje.

Tuhle knížku můžu opravdu hodně doporučit všem, kteří mají pocit, že finančně uvízli někde v pasti a nemůžou se z ní dostat. Popř. těm, kteří jsou na místě už delší dobu a konečně by od života chtěli víc. 

A nebo prostě všem, kteří se rádi vzdělávají v osobním rozvoji a financích. Rozhodně bych tuhle knížku zařadil k povinné výbavě každé knihovničky úspěšného podnikatele.

P.S. pokud se budete opravdu řídit radami, které Harv v této knížce popisuje, tak začnete již docela brzo cítit, že se ve vás něco mění, postupně se vám bude měnit celý náhled na váš svět financí... Nechte to volně proudit a dovolte svým špatným návykům, aby odešly a novým, aby se usadily.

Žádné komentáře:

Okomentovat