středa 24. března 2010

Dexter Yager - Obyčejní muži neobyčejnými hrdiny

 Tak tohle byl opět jeden z titulů, který jsem vzal do ruky a hned jsem věděl, že si je chci koupit. Dextera si hodně vážím za to co dokázal a jak učí ostatní. A tahle knížka mě zaujala už jenom tím, že není o jak to bývá zvykem u Dextra o snech ani o byznysu, ale o vztazích.

I když mě možná za tohle budou kolegové z pickupu trochu proklínat atd. tak si myslím, že většina rad a většina z toho co je v knížce zmíněno je naprostá pravda.

Pokud nemáte rádi bibli a celkově náboženství, tak vám rovnou říkám, dejte od tohoto titulu ruce pryč. Na druhou stranu, pokud se dokážete otevřít novým pohledům, tak vám tahle knížka může otevřít oči a v lecčem vám pomůžu ve vztahu (a pokud jste starší tak i s výchovou dětí). 

V podstatě když bych to trochu zkrátil, tak knížka popisuje, jak vytvořit plný harmonický vztah bez jakýchkoliv postraních úmyslů a být v životě šťastný s tou jednou ženou, kterou mám a miluju. Opravdu doporučuju přečíst každýmu chlapovi, a klidně i ženám, protože věřím, že si tam také najdou svoje.

A jak Dexter říká - nejlepším příkladem mužství v současné generaci je zůstat celý život s jednou ženou. A já se k tomu po nějaké době také přikláním. Knížka stála 200Kč a měl jsem ji přečtenou v podstatě za den a tolik myšlenek o které mě obohatila jsem už dlouho v žádné knížce neviděl. Když si vezmu jaká je doba a co všechno se děje kolem mě ve vztazích (a buďme upřímní, i co jsem já občas vyváděl ve vztazích) tak je tohle opravdu svěží vzduch, který když se nad tím zamyslíte, má opravdu něco do sebe. Někomu možná nebude sedět že autoři hodně mluví o bohu a bibli, ale otevřete se tomu, to že u nás se málo věří v boha přece ještě neznamená, že neexistuje :) a hlavně ať chcete nebo ne, v bibli je hodně věcí, které jsou opravdu pravdivé :)

Knížku můžete zakoupit na e-shopu www.pknihy.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat