neděle 18. dubna 2010

Jděte do toho a nikdy se nezastavte!!!

Máte už svůj sen? Doufám, že ano. Pracujete na něm? Jste naprosto zapálení a nadšení když na něj pomyslíte? To je skvělé!!

Co je ale potřeba udělat, aby se ten můj sen stal skutečností? VŠECHNO :) ale teď to trochu rozvedem :) 

Je potřeba znát svůj sen, každý den s ním být v kontaktu, myslet na něj, udržovat si ho v co nejlepší kondici, jít si ho vyzkoušet, fyzicky se ho dotknout atd... Co je ale pak další důležitá věc? Začněte na něm pracovat - a NIKDY NEPŘESTÁVEJTE. 

Nikdy nepřestávejte!!! Můžete se cítit, jakoby všechno vaše úsilí přišlo vniveč, ale věřte mi, pokud budete mít trpělivost, tak ono to přijde! Najednou z ničeho nic to přijde a pro vás to bude opravdu silný moment, kdy si řeknete AHA... a už je to tady... vypadá to jako náhlá změna, ale ve skutečnosti je to důsledek vaší vytrvalosti a píle.

To nejhorší co můžete udělat je zastavit na cestě za svým snem,..můžete trochu zpomalit, ale rozhodně nikdy nezastavujte! I z vlastní zkušenosti vím, že to nejtěžší a nejsložitější je se rozjet na cestě za vaším snem, takže pro vás bude nejlepší to udělat jednou - na začátku! A pak se už nikdy nezastavit. Kde je problém v tom, že zastavím?

Když zastavím, tak se nepřibližuji svému snu, dostanu ho později, takže si budu muset déle udržet motivaci, když na něm nebudu pracovat, tak přijdu o návyky, které jsem si vypěstoval teď na cestě za svým snem (a co si budeme povídat, pokud z nějaké činnosti uděláte návyk, dá to hodně zabrat, jak úsilí tak času abyste si ho znovu osvojili a zbavili se těch starých neproduktivních), začnou se mi tvořit nové návyky, které mě můžou hodně vzdálit od mého snu,... Když zastavím a nepůjdu za svým snem, tak moje nálada se z pozitivní začne docela rychle měnit na negativní a s ní i můj postoj, který si musím udržet a je jednou ze základních podmínek mého úspěchu,... a čím déle stojím, tím pro mě bude horší rozjet opět ten svůj vlak ke štěstí a úspěchu.

Takže pokud chcete vyhrát a uspět v cestě za svým snem, tak nastartujte, rozjeďte se, udržujte svůj sen v co nejlepší kondici, hýčkejte si ho a neustále za ním jděte, nikde se nezastavujte a neztrácejte zaměření na svůj sen!! NIKDY NEZASTAVUJTE!

Žádné komentáře:

Okomentovat