pondělí 2. ledna 2012

Slovo úvodem...

Máme tu začátek roku :) a jak už to tak bývá, tak lidi hodnotí minulý rok, stanovují si nějaké plány na rok nový.. a ani já nebudu výjimka. Rád bych se s vámi podělil o pár věcí, které se mi povedly, které se mi nepovedly a na které bych se rád soustředil tento rok.

Čím začít, asi tím co se mi povedlo, za co jsem vděčný atd :). Řekl bych, že tenhle rok pro mě byl rokem učení se a práce na sobě. Rokem kdy jsem opět hledal sám sebe a rokem kdy jsem zase trošku porozuměl sám sobě, tomu co chci a jak se k tomu chci dostat.

První část roku byla částí, kdy jsem neustále pracoval na sobě po fyzické stránce. Zjistil jsem spousty zajímavých věcí :) Vyzkoušel si box, kick-box, fartlek běhání, začal jsem chodit a běhat úplně naboso a to i na veřejnosti (joo spousty zajímavých pohledů - ale zjistil jsem, že si toho spíš všímají malé děti, které na to teprve potom upozorňují ty dospělé - což mě vede k otázce, jestli není lepší zůstávat pořád dítětem, jelikož jako dítě jsme všichni byli daleko vnímavější ke svému okolí, všimli jsme si i nepatrných změn a zařídili jsme se podle toho... čím jsme byli starší tím více se náš mozek řídil spíše autopilotem...). V první části roku jsem se naučil i jíst daleko více zeleniny, experimentoval jsem i s různými potravinami a zjistil, že díky velké části zeleniny v jídle mám daleko víc energie, mám míň hlad a jako bonus ještě ušetřím.

V druhé půlce roku jsem opět potkal jednu osobu, která mi opět změnila život. Už se jí to povedlo několikrát a sem zvědavej kolikrát a jestli... se jí to ještě povede. Nejdřív jsem dostával nehorázný lekce z trpělivosti, obětavosti a řekl bych možná i určité pokory a hlavně lásky. Protože řekl bych, že tohle byla jiná láska než na kterou jsem byl do teď zvyklej. Taková řekl bych opravdovější. Za což té slečně docela vděčím :) protože jsem si konečně po dlouhé době uvědomil co v tom vztahu DOOPRAVDY chci a jak to chci. A následně jsem ještě dostal jedno ponaučení... když něco chci, tak bych si za tím měl stát a nebát se klidně si i dupnout. Protože i kdyby to neklaplo, tak budu mít čistej štít a můžu jít dál svojí cestou.

Mohl bych říct, že tím to skončilo, ale zdaleka ne. Opět musím poděkovat jiné slečně za probuzení vášně, kterou jsem v sobě snad už zadupal úplně pod zem skoro bez naděje na nějaký vzkříšení. (Ano, díky Gabčo :) ) Mluvím o své vášni pro snowboarding. V létě jsem začal jezdit sjezdy a traily na kole, a nehorázně jsem se do toho zamiloval, jelikož jsem měl možnost díky tomu být daleko víc teď a tady, užít si trochu adrenalinu a přitom vypnout hlavu od všech zbytečností. Ale přišla zima a já si říkal, že to bude daleší nudná zima bez sněhu a zvažoval jsem i že svoje prkno prodám... Naštěstí se ozvala Gabča, že by si chtěla koupit prkno a domluvili sme se že jí na prkně naučím. A najednou jak jsem stupl na sníh na prkně... Tak jakobych byl opět jinej člověk, v jiným světě,... všechno bylo daleko jasnější, barevnější a mě se po dlouhé době dostal do hlavy sen, kterej bych si chtěl doopravdy splnit - nechat se vyvýst na špičku nějaké hory a sjet si ji na prkně. Naprosto extrémní freeride zážitek.

Nooo to by bylo asi tak nějak krátký shrnutí minulého roku a co bych chtěl tento rok?

Zaměřit se na vztahy - tím mám na mysli trávit čas s lidma, které mám rád a to hlavně osobně, pokud to půjde, jelikož mi došlo (už teda dřív), že bez lidí kolem je ten svět daleko prázdnější a smutnější.

Najít si více času na sebe - tímhle mám na mysli jak čas na sport, kterého mám poslední dobou méně než dřív, tak i co se týká "vzdělávání se". Rád bych přečetl nějakou normální knížku (i mimo osobní rozvoj), podíval se párkrát do divadla atd.

Víc času na blogování - rád bych se i víc věnoval psaní svých zážitků, poznatků atd. Často se mi totiž stává, že mám zajímavý nápad na článek, ale protože se k němu dlouho nedostanu, tak to nakonec zapomenu a nebo když už se k tomu dostanu, tak nevím přesně jak to pojmout atd.

Víc času na snowboarding/sjezdy na kole - v téhle činnosti jsem se nějak našel, i když to třeba nejezdím až tak hardcorově jako profíci, tak mě to baví, miluju ten adrenalin, pocit nebezpečí, neustálé změny, sledování okolí a přizpůsobování se. A rád bych se v tomhle i zlepšil. A to i co se týká vybavení, který na tyhle věci používám.

Víc času pro byznys - i když už jsem v Oriflame spíš jenom pasivní člen, kterej si objednává výrobky pro sebe, tak vášeň pro byznys a investování mě nepřešla a rád bych tenhle rok přidal další zdroj příjmů.

To by bylo ode mě asi všechno pro dnešek :) a příště už bude zase normální článek :)

Žádné komentáře:

Okomentovat