neděle 6. února 2011

Jak se mi podařilo splnit lednovou výzvu?

Slíbil jsem vám, že v lednu se pokusím splnit jednu výzvu, která pro mě znamenala opravdu velký zásah do komfortní zóny. Bylo to jezdit méně autem.
Cíl byl ujet za měsíc maximálně 300km autem.
Zkrátím to - nepovedlo se mi to, přesáhl jsem to o 100 a něco kilometrů, což ovšem neberu jako neúspěch. Celkem jsem za leden najel 433km, což je podstatně méně než v prosinci. A dvě cesty do brna, které způsobily to přetáhnutí 300km mi byly v podstatě zaplacený, takže to auto nebylo použitý protože bych jenom já chtěl, ale ještě jsem převážel někoho/něco.
Prostě já osobně jsem spokojený a na únor bych chtěl tuto výzvu ještě více prohloubit a dostat se pouze a jenom na 100km autem. Věřím že mi v tom hodně pomůže čtvrtletní jízdenka, kterou jsem si teď o víkendu koupil :) doufám, že budete dál držet palce :) v mým snažení o maximální šetrnost k životnímu prostředí i mé peněžence :)

Žádné komentáře:

Okomentovat