pondělí 28. února 2011

Zpomal

Dneska se nebudeme bavit o něčem co by přímo zvedalo vaši produktivitu. O ničem co by vás okamžitě posouvalo k vašim cílům. Možná se může zdát že dokonce vás to od nich vzdálí...
Ale můžu říct - stojí to za to! Mám pro vás tento návrh - Zkuste jeden den zpomalit!
Udělejte ten den méně než jste si naplánovali, cestujte pomaleji než jste chtěli. Zkuste opravdu žít pomalu a v klidu.
Možná si říkáte proč? proč bych to měl dělat?
Já jsem dřív byl také zastánce toho stihnout za den co nejvíc. Ráno do školy, odpoledne na schůzku, večer rande a zítra opět nabyto... Lítal jsem z jednoho místa do druhého a když jsem dělal jednu věc, tak už jsem začínal být nervózní když se chýlil čas ke konci a já měl být už někde jinde,... Když jsem se šel projít, tak jsem nasadil rychlé tempo, abych už došel tam kam potřebuji a byl co nejdřív zpět...
Pak jsem ale párkrát vůbec nestíhal a tak sem si řekl prdím na to...přece se nebudu pořád jenom honit za něčím, chci aby ten můj život měl taky trochu hloubku.
Najednou, když jsem místo cesty autem na vlak šel pěšky parkem, tak jsem si všiml spousty krásných věcí kolem mě. Když jde člověk pomalu, tak najednou vidí všechny ty krásný barvy kolem sebe, slyší jak zpívají ptáci, lidi se na něj i smějou :) A já osobně se cítím tak nějak zvláštně.. ten pocit se nedá moc popsat, ale je opravdu nádhernej a uklidňující.
Člověk najednou cítí, že je součástí něčeho většího, co do něj pumpuje obrovské množství energie a zvedá mu to náladu.
Zkuste si jeden den zpomalit a vnímat všechno co se kolem vás děje... jakej je to pocit? Podělte se v komentářích ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat