středa 27. října 2010

Pohyb, pohyb, pohyb - za měsíc i 200km!!

Pro hodně lidí jedna hodina denně zase tak moc neznamená.  Hlavně pokud jde o mladší lidi. Dojdou ze školy domů, udělají si nějaké úkoly a potom buď koukají na televizi a nebo sedí na facebooku a prostě se nudí. Popř. to samé můžeme vidět i u některých pracujících. Po práci si otevřou noviny, sednou k televizi a dívají se až do večera na TV a pak jdou spát a další den znovu.

 

Tento článek by měl být v duchu hesla:

Jedna hodina denně dokáže udělat sakra velký rozdíl.

 

Ti, kteří nevěří, že jedna hodina denně může být tak podstatná ať si zkusí spočítat kolik hodin ročně jim zabere jenom sledování půl hodiny večerních zpráv v TV.

 

A teď už k tomu pohybu.

Za poslední měsíc se mi podařilo "nahýbat" přes 200km :) možná jste se někteří divili co znamenají ty kilometry vpravo v menu - ano je to vzdálenost, kterou jsem uběhnul, uplaval, ušel a ujel na kole za tu dobu, co si vedu tréninkový deník na dailymile.com.

 

Konkrétně jsou moje výsledky takovéto:

  • Celková vzdálenost: 221,29km
  • Celkový čas: 36:36 (h:m)
  • Celkem uběhnuto:  86,15km
  • Celkem nachozeno:  105,1km
  • Celkem uplaváno:  7,4km
  • Celkem najeto na kole:  22,64km

 

Pokud si všimnete poměru mezi hodinami a dny tak to vychází něco málo přes hodinu denně!!! Co by se stalo, kdybych tuto hodinu denně věnoval facebooku? Nebo třeba sledování televize?

Možná by bylo lepší zeptat se opačně.. Co by se nestalo, kdybych tu jednu hodinu denně nevěnoval pohybu?

  • Nezhubnul bych o cca 4kg tuku na těle a nevyrýsovalo by se mi břicho.
  • Moje kondice by byla stejně mizerná jako většiny lidí (po pár metrech běhu bych už nemohl)
  • Moje postava by podle toho vypadala - záda křivé a bolavé, kostra obalená tukem…
  • Moje nálada by nejspíš byla někde kolem bodu mrazu - člověk by se nudil na facebooku
  • Moje touha po překonání sebe sama by seděla někde v koutku mozku snažíce se mě pomocí výčitek trochu zaktivovat…
  • Moje úroveň testosteronu v krvi by byla ruinovaná nezdravou stravou, nedostatkem pohybu a nedostatkem výzev…
  • Nikdy bych nepoznal čeho všeho jsem schopný…
  • Nikdy by mi nedošlo jak může být důležitá právě jedna hodina každý den.

 

Na závěr bych pouze rád podotknul, že to neplatí pouze pro sport, ale i pro jakoukoliv činnost, kterou děláte navíc. Jedna hodina denně dokáže za měsíc, rok,… udělat obrovský rozdíl v tom kde jste teď a kde budete!

 

Takže ode dneška - KAŽDÁ HODINA JE VÝJMEČNÁ A PROŽIJI JI CO NEJLÉPE! KAŽDOU HODINU VĚNUJI NĚČEMU CO MĚ POSÍLÍ!

 

Vyhlašuju konec nudy na facebooku a začátek opravdového žití!

Žádné komentáře:

Okomentovat