neděle 10. ledna 2010

Nový začátek... ano, ale...

Ani nevím jak jsem dostal inspiraci k napání tohodle, nejspíš to bude tím, že hodně lidí v mým okolí chce najednou vyřešit problémy tím, že se odstěhují, přejdou na jinou školu, nebo podobně zmizí...

Já osobně si myslím, že to není pravda. Pokud jsem někde nespokojený, tak je to z nějakého důvodu. A pokud ten důvod najdu a odstraním, tak se můžu začít cítit šťastný právě teď. A můžu se v klidu přestěhovat. Dokud ten problém neodstraním, tak mě bude stále pronásledovat ať jsem kdekoliv.

Nebudou to třeba ti samí lidi, ty samé věci,.. ale ty problémy přetrvají. Jen si vemte příklad třeba nějaké slečny, která si stěžuje, že nemůže najít hodného chlapa k sobě. Ten její ji bije atd. tak se rozejdou, ale i když slečna stále povídá o tom, že chce hodného chlapa, tak za chvíli bude zase s nějakým hajzlíkem. Proč? protože to je její vzorec v hlavě: Jsem chudáček, každej chlap mě ničí, nikdy nebudu mít hodnýho kluka. Dokud se přes to ale nepřenese, nevyřeší si tenhle problém u sebe. Tak se může stěhovat, měnit práce, školy, jak chce, ale vždycky bude potkávat jenom ty špatné lidi.

Další příklad. Mám kamaráda, který si o sobě myslí, že je hnusný, a proto s ním žádná holka nebude. Pravdou ovšem není to, že by šlo o vzhled, spíš jde o chování, ale to odbočuji... Pokud si myslím, že jsem hnusný, tak k sobě budu přitahovat osoby a věci, které mi to budou neustále potvrzovat. I když se odstěhoval do Brna, a poznal nový lidi, tak opět to byli lidi, kteří ho v tomto stále utvrzovali....

Pokud jste prostě vůči čemukoliv negativně naladění, tak tomu neutečete, vždycky vás to dostihne, ať se jedná o cokoliv, dokud to nevyřešíte vy sami v sobě, tak to přetrvá. Dobrá zpráva je, že to funguje i u pozitivních věcí, pokud se sami vidíte dobře, a máte dobrou náladu, tak kolem sebe vždycky najdete dostatek věcí a lidí, kteří vám ji potvrdí a ještě jí i třeba zvýší.

Hodně článků říká, že když vás všechno štve, tak je nejlepší jít od toho a začít někde znova, s tím souhlasím, ale dodávám, že si nejdřív musíte vyřešit vaše problémy teď a tady, abyste se mohli v klidu přestěhovat jinam a žít tam šťastně. Všechno je to o osobním rozvoji, takže se vzdělávejte a pracujte na sobě.

Žádné komentáře:

Okomentovat