pátek 15. ledna 2010

Problém zvaný - Někdy jindy...

(Tento článek není pro lidi, kteří nemají čas, protože už mají plný program všech těch skvělých věcí, které je naplňují vášní a štěstím)

Ano, pořád to slyšíme,... a přiznejme si to občas to i všichni děláme. Co?

NADÁVÁME NA TO CO MÁME, ALE NEJSME OCHOTNÍ NAJÍT SI ČAS NA COKOLIV, CO BY TO MOHLO ZMĚNIT.

Hodně lidí říká já bych si tak rád přečetl tu knížku, promluvil s tím člověkem, začal podnikat, byl s rodinou,.... ale to je jediné co dělají, protože na otázku proč to teda neudělají odpoví já nemám čas, protože.... se musím starat o děti, rodiče, vyžehlit, umýt nádobí, vyprat, vyžehlit,... cokoliv. A nebo slyšíme odpovědi až půjdou děti do školky, až půjdou do školy, až budu mít práci, až nebudu mít práci, až budu v důchodu....

Přiznejme si to... tohle není hojnost a ani štěstí odkládat věci, které mě těší a které mi dělají radost do nekonečna, protože teď nemám čas. Navíc děláte spousty věcí, které vás nebaví, a děláte je jenom protože vám někdo řekl, že se udělat musí a nebo si to myslíte.

Co by se ale stalo, kdyby to nádobí dneska nikdo neumyl a počkalo by do zítra? Co by se stalo, kdyby to prádlo nikdo nevyžehlil a dal ho jenom složené do skříně? a podobně....

odpověď je jednoduchá!!! NIC!!!

(už vidim jak se bouříte, že nevyžehlenou košili na sebe vzít nemůžete. Tady máte pravdu, košile jsou jediná věc, kterou občas žehlím :) a ještě ne všechny, protože ty kvalitní (můžu doporučit značku olymp) se ani v pračce nepomačkají a nemusí se žehlit :) )....

Už vám začíná svítat? Doufám, že trochu ano, je totiž hodně činností, které si myslíte že vám brání dělat to co doopravdy chcete a myslíte si, že se prostě musí udělat hned... kouzlo je ale v tom, že většina z nich se nemusí dělat... a nebo ne hned :) a tak si můžete udělat dostatek času na to co doopravdy děláte rádi, co vám přináší radost ať už je to knížka, film, děti, rodina,... cokoliv.

Pokud si nejste schopní udělat čas teď, tak vám garantuju, že si ho neuděláte nikdy a až se dostanete do důchodu a budete umírat tak budete litovat všech tě věcí, které jste neudělali a mohli jste, kdyby jste se nenechali odradit těmito malichernostmi.

Existuje jeden citát, se kterým souhlasím - Když tě něco nebaví tak to nedělej.

A proto jsem si udělal ze všech těhdle nepříjemných činností zábavu, a odklidil je všechny na jeden den, kdy si je ale užiju... třeba nádobí myju jednou týdně, zhruba půl dne (protože se u toho dívám na film, tancuju, a prostě si tu činnost užívám). A zároveň mi nebrání během týdne věnovat se věcem na kterých mi opravdu záleží.

A jsem šťastný... co vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat